...
یا عشق ... ![]()
هیچ کس نیست در این نزدیکی ... !
...... ![]()
یا عشق ... ![]()
هیچ کس نیست در این نزدیکی ... !
...... ![]()
یا تو ![]()
نمی دونم ... شایدم می دونم ... که چرا ؟؟؟
چرا جدیدا" دلم می خواد به هر دیواری می رسم سرم محکم کوبیده شه توش البته اتفاقی ! اما نمیشه !![]()
چرا وقتی ماشین سرعت میگیره دلم می خواد وسط اتوبان یه دره ی قشنگ پیدا بشه و من پرت بشم تو دره ؟! ... اما نمیشه ! ...
انگار تنم واسه روحم تنگ شده ... دلش پرواز می خواد ... ![]()
...... ![]()