یگانه ی من !
یا عشق ![]()
یگانه ی من !
بگذار شاخه گلی باشم در دستانت
ترانه ای باشم بر لبانت
تصویری باشم در نگاهت
تا در این هنگام ...
خوش عطر شوم
و دلنشین
و زیبا ....
....![]()
+ نوشته شده در ۱۳۸۶/۰۷/۰۲ ساعت 17 توسط نغمه !
|
دل نوشته های من ... ردپای خیال های یک ذهن ، پر از رویای آرامش !!!