عشق
یا عشق ![]()
....
بالهایمان را گشوده ایم ...
فردا ،
به گوشه ای از رویا ها ، پرواز خواهیم کرد ....
... ![]()
+ نوشته شده در ۱۳۸۸/۱۲/۱۹ ساعت 22 توسط نغمه !
|
دل نوشته های من ... ردپای خیال های یک ذهن ، پر از رویای آرامش !!!