نشانی ...
یا عشق ![]()
دیروز
در میان ثانیه های بیداری ، از عمق دو دریچه ی براق نگاهت ، منزلگاهمان را یافتم !
جایی نزدیک تر از هر جا به تو ، به من
در انتهای کوچه ی خوشبخت ...
... ![]()
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ساعت 0 توسط نغمه !
|
دل نوشته های من ... ردپای خیال های یک ذهن ، پر از رویای آرامش !!!