یا عشق

....

کاش می شد فقط روح بودم

خالی از جسم

تا می شد رها بشم  تو سادگی  

                                    تو سبکی ...

....         

روحم خسته شده

از این همه دنیای سیاه

 از این همه رؤیای سفید

از این همه فاصله بین رؤیا و دنیا

روحم بغض می کنه

شونه هام می لرزه

گونه هام خیس میشه

مثل همیشه آروم میشم ...

و باز تکرار جسم   و

                      سکوت غمگین روح   ...

                                  ...